_bonus_

Tuesday, 24 April 2012

AmerCorner 1st Giveaway

Lama dah tak baca komik, kalau setakat baca kartun yang ada dalam newspaper tu ada la, (eh! tapi tu dikira komik ke?, huhu).. Korang2 pernah baca tak buku kat bawah ni?.. Lawak kampus, aku memang tak pernah baca komik ni, tapi pernah la selak2 sekali lalu masa gi Popular hari tu, (sekadar selak2 je la, sebab kalau nak beli sendiri cam sayangnya duit, haha).. 

KLIK PIC NI K (n_^)

Tapi member2 cakap komik ni best, tu yang buat aku excited nak join, cuba nasib kan, kalau ada rezeki, ada la, kalau tak ada, tak apa la, mungkin ada rezeki lain untuk aku yang Allah dah aturkan.. Aminnn..

Haha, banyaknya aku membebel, k la, sebagai tanda sokongan kepada tuan penganjur (coz ni 1st GA dia), dengan ini saya men'tag' mereka di bawah ni untuk join sama, huhu.. (n_^)


*nak gi inform kat diorang laju2 then siapkan assignment and study, next week ada 3 test yang menunggu, doakan yang terbaik ye.. (n_^)


7 comments:

  1. as-salam..
    lepas tengok cinta buat Emelda, sempat syieda joint ye dear :)
    tq tag :)

    ReplyDelete
  2. good luck test, and good luck dalam join giveaway ni :D
    thanks sudi join

    ReplyDelete
  3. Eca, syieda and eyra> thanks sbb sporting n xkisah kna tag, huhu.. (n_^)

    Amer> Thanks for ur wish.. Of course la kna join, kna la support geng blogger kn.. (n_n)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...