_bonus_

Saturday 24 September 2011

I've found it!

hmm..
disebabkan rasa kerisauan yg telah melanda diri ini dek kerana kehilangan pendriveku, nak xnk, aku terpakse jugak pergi semula ke library hari ni, walaupun hari ni aku xd kelas..
Argghh!! Malasnye nak bersiap n menapak ke library yg jauh tu...
Timbul rasa marah pada diri sendiri sebab cuai..(huk2..pdn muka aku)..=(

Around 11a.m pg td, aku, syazni n huda beramai-ramai memulakan langkah ke sana..
(Sangat2 berterima kasih pada mereka berdua sebab dengan seikhlasnya sudi utk temankan aku g library..kalau x, alamatnya mmg aku kena pergi sorang2 la jawabnye, huhu..)

Otw ke sana, ktorang sempat lg bergelak ketawa, ambil pic sesama, hehe..n this is our first pic bertiga utk sem ni  disebabkan aku n syaz baru je memulakan sem setelah bercuti semester utk 4 bulan lamenya..Aku n Syazni amik program penerapan diploma semester 3 ke program ijazah (Fast track), kira ktorang ni student lompat la, hahaha..n huda pulak, continue her diploma studies utk part 4..So, perbezaan level of studies ktorg sedikit sebanyak menjarakkan masa yang terluang utk kami semua bertemu..huhu..It's all because sesi kemasukan diploma n degree sekarang kan dh berbeza...There's supposed to be 4 orang utk lengkapkan geng ktorang, but masa time ni, sorang lg member kamcing ktorang, Mira, xdapat nk ikut coz dia ada exam pagi tu..

Let see one of our picture that had been taken by huda..huhu..

Luckily, dalam suka2 ria tu, ktorang xlupa tujuan asal ktorang g library, n syazni is the person who had just found my pendrive..haha, nasib baik...
Syaz ckp pendrive tu still ad kt CPU Pc no.8 tu lg..n maybe jugak disebabkan pendrive tu kecik, so orang susah nak perasan bnda tu ada tertinggal kt ctu..Alhamdulillah..TQ so much Syaz...=)

(ha, ni la pendriveku yg tertinggal semalam tu..huhu..) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...