_bonus_

Wednesday 14 December 2011

StuDY HarD!


Salam to all eUriKa readers..
Entri kali ni mungkin ringkas je, tak panjang cam selalu, ni pun cuba untuk meluangkan masa untuk meng'keyboarding'kan entri yang tak seberapa ni..
Sepanjang bulan Disember ni, aku sangat2 busy, macam2 benda nak kena buat, dah namanya student, camni la dugaannya, tak boleh nak merungut selalu, huhu..

Ok la, sekadar untuk berkongsi jadual aku untuk minggu ni, esok aku ada test Human Communication for Office Professional, baru semalam lecturer inform pasal hal ni, banyak chapter nak kena cover, agak risau kalau tak mampu nak hafal and faham semua chapter yang masuk test esok..But, the biggest challenge for me right now is tak lain tak bukan, test kuiz account esok, entah sempat or tak nak study untuk dua2 subjek ni..

Hmm..to all readers yang sudi singgah and baca entri2 aku yang tak seberapa selama ni, thanks a lot k, tapi sorry sangat coz aku memang terserlah sangat2 jarang untuk update entri kat blog ni..Tapi, walaupun selalu culas untuk update entri, aku tetap setia berkunjung ke blog2 readers yang aku follow, and jugak blog2 bloggers yang sudi singgah kt sini, (benda pertama yang di'check' bila online-shoutbox =p) cuma antara sempat or tidak je untuk aku tinggalkan pesan kat shoutbox masing2, huhu..


Malam ni, seperti malam2 yang sebelumnya, and may be jugak sampai habis final nanti, aku jadi 'burung hantu' la, berjaga malam, tak tidur selagi jam belum pukul 2-3 pagi, either study or buat assignment or cuma borak sakan dengan housemate, haha, ha, yang tu tak ada jawapan yang pasti..

Hmm..k la, credit picture to google yang bnyak menyumbang warna-warni untuk entri2 dalam blog ni..Doakan aku supaya boleh score dalam dua test yang akan aku hadapi esok hari k..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...