_bonus_

Saturday 15 September 2012

Lelaki yang perlu dicari..


pic source: google

Jujur..
Aku mencari Adam yang mampu membimbing aku untuk lebih dekat dengan agamaku
Yang sudi memimpin aku untuk lebih istiqamah dalam setiap amalku
Yang sentiasa akan menasihati dan mengingatkan aku tentang tanggungjawabku 
Persekitaran sekeliling aku mengajar aku untuk lebih berfikir
Untuk tidak terus lalai dengan kehidupan selesa didunia lantas akhirnya melupakan kehidupan seterusnya di akhirat sana
Aku tahu aku tak mampu lakukannya sendiri
Aku perlukan Adam yang halal disisiku untuk membantu aku
Menjadi imamku dan memimpin keluarga kami
Perbaiki kehidupanku
Sungguh aku takut ya Tuhan
Andai zuriat keturunanku nanti turut alpa dalam mengingatiMu
Sungguh ku perlukan Adam itu 
Agar keturunanku seterusnya lebih terdidik dalam mengenali dan mengamalkan agamuMu ya Allah.. ;'(





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...