_bonus_

Sunday 5 February 2012

Lolillop by Aida Syahira.. (n_^)

Malam tadi aku and my sepupu, Ya (nama panggilan dia), kitorang tak boleh tido, jenuh fikir apa nak dibuat sebab jam dah pukul 11 malam, tapi mata kitorang still segar lagi..Lastly Ya cakap dia nak wat lollipop, so disebabkan aku pun memang tak ada idea lain, so aku pun ikutkan aje la..

Selongkar kat almari, cari balance coklat yang aku beli hari tu, hmm, banyak lagi, so disebabkan Ya pernah tengok aku wat coklat and lollipop sebelum ni, so dia cakap kali ni dia nak wat sendiri and mintak aku tengok and temankan dia je, ye la, waktu tu jam dah dekat pukul 12 malam, semua orang dah tido, tinggal kami berdua je..Semua ni guna compound chocolate, Ya guna dark chocolate, milk chocolate and chocolate yang strawberry flavour.

Around jam 12:40 camtu lollipop kitorang pun siap, tapi memang tak berapa nak cun la, al-maklum la, buat keja tengah malam, fikir nak siap cepat je walaupun mata tak ngantuk, huhu..
Jom tengok hasilnya..


Bonga-Bonga dan Si Bolat =p

Kat tengah-tengah bunga tu ada raisin actually, tapi tak nampak.. :p

Yang itam bulat tu ada oreo kat dalam


Ya ni sebenarnya baru 13 tahun, baru je masuk tingkatan satu, and kitorang memang rapat sebab sepupu-sepupu aku pun bukannya ramai sangat, tambah-tambah pulak aku yang paling besar, cucu sulung la katakan.. 

Dalam pukul 3 petang tadi aku g rumah makcik, kitorang wat apam polka dot, ala apam yang kecik-kecik pastu ada bintik-bintik tu, huhu, saje-saje takde kerja, dah plan dari awal minggu lepas lagi dengan makcik..Cerita pasal apam tu nanti aku share kat next entry k.. (n_^)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...